top of page
evelin_oeg_008 (1).JPG

Us in media

Articles

119024319_389420039120257_7022618777843249177_n.jpg

Miks on 20 brändisaadikut väärtuslikumad kui 20 000 jälgijat sotsiaalmeedias?

Eelmise aasta Statistikaameti andmetel kasutavad pea pooled Eesti ettevõtetest aktiivselt erinevaid sotsiaalmeediakeskkondi ja seda peamiselt oma toodete või teenuste turundamiseks ning kliendisuhtluseks... 

IMG_0796-2.jpg

Kuidas oma persoonist bränd kujundada?

Raadiosaates "Eetris on turundusuudised" räägiti jaanuaris sellest, mis on persoonibränd ja miks peaks ettevõtja või juht selle kujundamisega tegelema.

334982650_511762244247423_4638913495459844349_n.jpg

10 soovitust, kuidas kasvatada oma organisatsiooni ja tiimi netoväärtust.

Miks keegi peaks tahtma teie juurde tööle tulla ja seal töötada? Tööandja brändingust kirjutavad koolitajad Evelin Org ja Olesija Saue. Tööandja bränding pole vaid värbamiskommunikatsioon või tööriist, millega luua endale atraktiivne kuvand ning mille abil inimesi tööle meelitada.

IMG_2614-2-2.jpg

Kümme persoonibrändingu nippi alustavale ettevõtjale
 

Need, kes enda persoonibrändiga teadlikult tegelevad, on teistest edukamad, ning Olesija Saue ja Evelin Org jagavadki kümmet nippi, millest persoonibrändingus alustada võiks.

_DSC4108.JPG

Töötajate persoonibränding

Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart ja mängib väga olulist rolli selle maine kujundamisel. Brändide taga tahetakse näha reaalseid inimesi, samastada end nende väärtustega ja olla kursis nende seisukohtadega.

evelin1.jfif

Persoonibränd - miks see on oluline mikroettevõtjatele?

Tänapäeval öeldakse, et bränd on kliendi peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, tootest või teenusest, väärtustest, ootustest ja kogemustest. Nii nagu kõikidel ettevõtetel on oma bränd, on see ka inimeste puhul nii. Maailm on muutunud inimkeskseks – ettevõtted otsivad isiksusi ja väärtuse loojaid.

Podcasts

evelin_oeg_028.JPG

Hommikukohv #78 külas on Evelin Org

Kuula, kuidas tegevuste prioritiseerimine aitab olla efektiivsem. Lisaks jagab Evelin Org oma lugu, kuidas temast sai ettevõtja, milliseid julgeid valikuid ta on oma elu jooksul otsustanud teha, mis teda motiveerib pidevalt arenema ning mis on tema missioon.

Juuksurite konverents 2022-2k--53.JPG

Videopodcast Juuksurite konverentsi esinejaga. Stuudios on Evelin Org!

Juuksurite Podcastis on seekord külaline Evelin Org, kes räägib persoonibrändingu võimalustest. Arutasime, kuidas sotsiaalmeedia annab ainulaadse võimaluse oma lugu otse kliendile rääkida ning kuidas see kujundab meie persoonibrändi.

IMG_7269.JPG

Olesija Saue ja Evelin Org: juht, mida räägivad inimesed sinust siis, kui oled ruumist lahkunud?

 Vestluse käigus püüame lahti mõtestada persoonibrändi kontseptsiooni, arutame isikubrändi vajalikkuse üle ning anname esmased soovitused oma persoonibrändi teadlikumaks kujundamiseks.

IMG_7365.PNG

#93 Olesija Saue Ja Evelin Org-"Senikaua kui oma lugu ei räägi, ei tea kui paljusid Sa saad aidata."

Rääkisime saates, kuidas leida ikkagi see enda MIKS ja kuidas olla iseenda elu kaanestaar? Kuidas enda lugu jutustada selliselt, et see oleks kõnetav ja kaasahaarav Sinu sihtgrupile? Millised hirmud meid seoses sellega tekivad? Paljust muust põnevast kuula aga saates!

CDC9DAB2-CB0F-48B0-BE43-6DD30C249993.JPG

Krisi Inspi-jutud. Külalisteks brändieksperdid Evelin Org ja Olesija Saue.

Mis on persoonibränd? Mis on persoonibrändiaudit? Kellele seda vaja on? Millest räägib raamat „Bränd nimega sina“? Mis neid imelisi naisi – raamatu autoreid Evelini ja Olesijat – inspireerib? Vastused leiad podcastist!

302655356_781456726397840_8048599099306562812_n.jpg

Zone veebiakadeemia: Millist kasu toob bränd sinu ettevõttele?

Eetris on imeline brändinguguru Evelin Org! Räägime brändingu olulisusest ning potentsiaalist ettevõttes ning puudutame ka teemat, kuidas persoonibränding ettevõtte brändingus kaasa saab aidata.

IMG_0764-2 trükk.jpg

Chris Kala Podcast #195 üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org

Tänases saates keskendume turundamisele, iseenda paremini mõistmisele, brändi loomisele, selle säilitamisele ja kasvatamisele ning tegelikult veel paljudele teistele teemadele, mis puudutavad isiklikku brändi.

35A78424-54E0-4C4C-88DC-74B0DB80963B.jpg

#2 Naised Luubis: Evelin Org - Ettevõtlus ja brändi loomine

“Naised Luubis” on video-podcast elust, ehedusest & elamustest. See podcast käsitleb teemasid, mis puudutavad naisi ettevõtluses, eneseturunduses, enesearengus, enesearmastuses, võimus, seiklustes, vaimsuses ja õnnes – kogu naiseks olemise võlu luubi alla! Selles osas rääkisime lähemalt ettevõtlusest, inspiratsiooni ja motivatsiooni leidmisest, julgetest ja elumuutvatest sammudest, brändingust ja paljust muust.

Employer branding webinars

Copy of UUED SLAIDID 2022 EKA KOLMAS (2).png

Miks 50 brändisaadikut on väärtuslikum kui 50 000 jälgijat sotsiaalmeedias?

Mitmed uuringud näitavad, kui märkimisväärseid muutusi võib endaga kaasa tuua, kui julgustada töötajaid ettevõtte kohta käivaid postitusi jagama ka oma sotsiaalmeediakanalites

Copy of UUED SLAIDID 2022 EKA KOLMAS.png

Juhtide kaasamine

Järjest rohkem valivad töötajaid endale töökohti väärtuste põhjal, kuid mitte ainult pole oluline see, mis on ettevõtte kodulehel väärtuste all kirjas vaid see, kuidas nad kogevad ettevõtte juhte ning juhtide olemasolu sotsiaalmeedias.

Copy of UUED SLAIDID 2022 EKA KOLMAS (4).png

Kogu tõde edukate brändisaadikute programmide käivitamisest ja elluviimisest

Selle veebiseminari jooksul räägime sellest, kuidas brändisaadikute programmideks fookust hoida, vajalikku tööriistakasti kokku panna ja milliste nippidega kaasata ka saadikuid pikaajaliselt sellesse ettevõtmisesse.

Copy of UUED SLAIDID 2022 EKA KOLMAS (1).png

10 kõige ägedamat rahvusvahelist brändisaadikute programmi läbi aegade

Selle “Bränd Nimega Sina” veebiseminari jooksul räägimegi kümnest edukaimast brändisaadikute programmist. Lisaks sellele jagame oma kogemusi, räägime nii õnnestumisest kui ka õppetundidest.

Copy of UUED SLAIDID 2022 EKA KOLMAS (3).png

Brändisaadikute edukas värbamine ja kaasamine

Brändisaadikuteks võivad olla nii teie ettevõtte uued kirglikud fänntöötajad, juba tuntud kõneisikud või pikaaegsed rahulolevad töötajad. Kuidas neid selleks motiveerida ja vabatahtlikult tegusema panna? Vastused leiad vebinarist!

bottom of page